Välkommen till bloggen!

lördag 29 januari 2011

Nöjd

Vill bara konstatera att jag är väldigt nöjd nuförtiden.. :) Jag trivs SÅ bra här.. allt här är bra.. platsen, studierna, vännerna .. trivs verkligen. Hur ska jag kunna fara härifrån? .. vill inte tänka på det.

Har haft en riktigt bra dag idag. Dagen började med att Jag, Halvor och Louis körde iväg (jag fick köra) ;) till Bärum för att hälsa på hela louis familj.. det var sååå mysigt! han har så många syskonbarn som jag nästan ville ta hem när vi skulle resa tillbaks.. de var bara så söta <3 :)

Efter att ha spenderat dagen hos dem, åkte vi tillbaks och jag for direkt till Silje som hade födelsedagspartaj ikväll.. :) Jättemycket härligt folk och god mat.. så det var en riktigt lyckad dag idag :)

Imorgon blir det Paul Colman konsert.. GLEDER MIG.. han e duktig!

Nu ska jag ta natten:)

nati

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar