Välkommen till bloggen!

måndag 8 november 2010

tjaba!!!

tjaba.. tänkte det var dags för lite uppdatering nu!! :P
Det har hänt mycket på senaste tiden, sena kvällar, studerande, konserter osv!! Så jag har bara inte tagit mig tid till uppdatering, men nu!

I helgen har har jag försökat plugga o öva på hörlära eftersom vi hade examen idag. Väldigt nervöst måste jag säga, men det gick ändå bättre än vad jag hade förväntat mig.. men att glömma att skriva in förtecken och tonart i meliodidiktat är något jag irriterar mig över.. hur kan man glömma sånt? Rytmdiktatet gick inte heller det allra bästa men.. NU är det över iallafall.. hoppas det blir godkänt iaf!
I Lördags var jag på Casting Crowns konsert. ÅH det var så bra! Sjukt bra.. värt varenda slant..
Igår var jag också på ett litet födelsedagskalas hos henrik, min förra miljöarbetare.. jättemysigt! Såå kul varje gång att träffa folk från toppen! :) <3 Ska på reunion nästa helg också.. blir SÅ bra.

Nu har vi ledigt hela dagen eftersom vi hade prov idag.. har just storstädat rummet, och snart väntar duschen sedan sånglektion!!

Blir snart uppdatering igen! :)

hade fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar