Välkommen till bloggen!

söndag 31 oktober 2010

konsert

Nu har ännu en vecka gått, hur snabbt somhelst. Denna vecka har ändå varit så skön, har bara övat på kör-projektet hela veckan och inte haft några vanliga lektioner och hade kosnert idag som var hel-lyckad! :)
Jag blev så berörd själv av alla sånger, de unika sångarna, orden och själva musiken. Det har varit så roligt att vi fått jobba ihop hela musikgänget här på fjellhaug. Vi var ett bra gäng! :) Nu kommer vi inte att ha några mer kör-timmar på hela året.. men vi hoppas att det kommer mer! Att starta en gospelkör skulle vara så sjukt kul!Vi har så många bra musiker och sångare så det skulle vara helt perfekt!! Jejee! :)

Imorgon börjar den vanliga skolan igen, allvaret och alla timmar med mycket teori som ska inprintas innan vi alla examen som vi ska ha! Har vår första examen nu faktsikt den 8 november.. i hörlära! Har mycket att göra denna vecka känner jag.. det är casting crowns konsert också nästa söndag, + att hela helgen kommer att vara lite fullbokad!
ajaj, måste samla alla sekunder på något vettigt.. men får såklart inte glömma att leva lite emellanåt också.. även om det är mycket hela tiden..

Efter konserten ikväll har vi bara kollat på lite carl+ co (norska serien) och chillat. Borde egentligen lägga mig nu igen, för jag var ritkigt trött och sliten efter kosnerten, men nu är jag pigg såklart! Har ju faktiskt sovit ganska länge i helgen..
Har ju skaffat mig gymkort så redan imorgon ska jag på dance-aerobic! ;) yeah!

Nu ska jag börja avsluta..men. Godnatt med er :)

kram

1 kommentar:

  1. Kjempekonsert! God tekst óg godt gjennomført! Digga det!

    :*

    SvaraRadera