Välkommen till bloggen!

söndag 24 oktober 2010

Ännu en helg asvlutad

Denna helg har gått lika snabbt som alla andra helger ja.. somvanligt då. :P
har inte gjort så riktigt mycket i helgen, har försökt att läsa lite och så har ja ju såklart sovit lääänge.. riktigt länge.
det är två killar här på internatet som har varit lite sjuka de senaste dagarna, riktigt förkylda.. och jag då har ju mitt "berömda" carmolis/munkolja med mig alltid, det är min kukkelimukk-medicin som enligt mig hjälper till nästan allt från magont, förkylning till sömnmedel.. haha :D helt enkelt bäst! Så varje dag nu har jag gett det till dem så att de ska bli friskare i halsen.. så imorse klockan 10.00 vaknade jag plötsligt av att det är någon som våldsamt står och bankar på min dörr, och vem är det om inte Louie :D en av sjuklingarna som såklart ville ha sin dagliga medicin! haha .. lite roligt på sammagång som jag var sviiintrött :D

Har varit med om intressanta diskussioner idag också, diskuterat saker jag egentligen aldrig förr diskuterat så starkt förr.. men tror det är bra. tror det är bra. alltid lär man ju sig något, och får alltid ut något av det mesta..

Nu ska jag snart lägga mig..hela nästa vecka blir det att öva till kör-projektet "pust" som vi ska ha konsert med nästa söndag :) ska bli ritkigt skönt att göra det hela veckan och inte bara behöva sitta i skolbänken.. mend et betyder inte att jag inte har mycket att göra för det - nej. Läsing för hela slanten ja blir det nog för det.

Har förresten rummet fyllt med brinnande ljus nu också, det är otroligt mysigt. :)

Ljus, rosa, bra musik, myyysigt = jag i ett nötskal :) hi hi

Godnatt vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar