Välkommen till bloggen!

onsdag 27 oktober 2010

seeeeeen kväll

Idag hade vi hörlära från 10 fram till lunch och efter det hade vi ledigt. Så då stack jag och elise direkt in till stan för lite shopping.. på söndagens konsert ska vi vara klädd i svarta kläder och eftersom jag inte har något "speciellt fint" i svart så kan man ju alltid ta en shoppingrunda ;) Hittade inte precis en svart fin-topp då som jag hade hoppats på att hitta, men hittade ett par svarta byxor, en svart kofta, ett par vita sock/benvärmare.. hmm.. mågot mer? jo en lila kofta (man fick det på köpet) ;) hihi

Efter den lilla shoppingrundan köpte vi pizza stack hem till elise och åt pizza!
Sedan var det bara för mig att återvända hem igen.. steg dessutom på fel t-bana.. hehe.. tycker ju att jag borde ha lärt mig detta nu, men nejdå på fel t-bana steg jag.. kom en bit bort från vart jag egentligen skulle.. så det var bara att stiga av igen någonstans i ingenstans och ta en ny! :p


Ni sitter jag här igen klockan 02.33 och har inte kommit mig i säng!! Det är så att varje kväll denna vecka så har jag, louie och halvor varit uppe och bara hängt hur länge som helst! Blir som ingen ordning.. vi kommer inte oss i säng! Men så är det ju med internatliv.. visste ju egentligen att det är lätt att det blir så när man bor så tätt på internat, och jag som har lite svårt att hålla mig ifrån sociala sammahang eftersom det är så myigt speciellt om kvällarna så får det lite traavelt nu om jag inte börjar skärpa mig!

Imorgon ska jag vara duktig.

Gonattkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar