Välkommen till bloggen!

lördag 16 oktober 2010

A beautiful saturday in S fjord

Idag har varit en solig vacker bra höstdag i sandefjord. :) Har lekt precis hela långa dagen med mina små killar här! Vaknade av att alla tre kom inspringandes i mitt sovrum, upp i sängen för att busa! Mysigare lördagsmorgon är det svårt att få :) Var sedan ute och lekte länge i skogen, byggde oss vår egen koja och hade det jätteskojigt!
Sedan blev vi ensamma hemma när marcus och elin stack iväg på annat så for vi till butiken och tänkte köpa pepparkaksdeg eftersom de ABSOLUT skulle ha pepparkakor och ville ju då framförallt baka dem själva.. någon pepparkaksdeg hade de tyvärr inte börjat sälga ännu.. så då blev det glass istället :) lika bra det!!

Fïck tillbaka mina barna-minnen idag speciellt när vi var ute och lekte i skogen! För det gjorde jag alltid själv när jag var liten, och det kom tillbaka hur roligt det faktiskt var! Bara få leka och inte bry sig om något annat. Nu är det studier, ansvar och mera vuxenliv som gäller! Nej, jag vill vara barn.. jag blir nog alrdrig riktigt vuxen. Nejdå usch.

Ikväll har vi ätit good kycklingsallad , choklad och kollat film! Mysigt värre!!!

Nu ska jag börja avsluta.. hörs med imorgon!!

kram gonatt och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar