Välkommen till bloggen!

fredag 22 oktober 2010

Välkommen ljuva helg

Fredag ljuva fredag.. :)
Denna vecka har gått snabbt känns det som, och helgen är mer än välkommen just nu!
Igår snöade det för första gången här i olso.. tycker ändå att det är lite väl tidigt med vinter i oktober.. även om det skapar lite julstämning och det är liite mysigt måste jag medge, även om jag är en totalt "sommar-människa". Men en månad till skulle det kunna vara vacker höst.

Idag slutade skolan rätt före lunch.. så elise kom till mig och fixade satslära läxan medan jag läste pedagogik, vilket det inte blev så mycket av för mig eftersom jag såklart somnade.. såå skönt eftersom jag kom i sängs 02.00 igårkväll.. jagvet jag måste skärpa mig men det är inte så lätt :P hehe
Iallafall..halv 3 hade vi band, och sedan var det bara att fixa middag duscha och sedan var det att sticka iväg på inflyttningsfest till en tjej på klassen! Det var riktigt kul, massor av god mat och gott sällskap :) Träffade folk från olika länder och fick se va marte då bor.. jättefint :) Så det blev en lyckad kväll..
skulle gärna ha sett sveriges idol också, men har ju varken TV eller kanalen.. och får inte upp några idol-klipp på nätet heller, vet inte vad det är för fel?! men hade nog kul för det.. elin och geir verkade ju klara sig ännu iallafall ;) haha

Imorgon blir det läsing, middag med sabbe, sen får vi se vad dagen har att bjuda på :)

Ha de så bra mina vänner, e så trött nu så tror jag måste söka mig till sängen nu...

men godnattkram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar