Välkommen till bloggen!

onsdag 13 oktober 2010

onsdag

Idag har jag varit ledig nästan hela dagen. Har haft endast en pianolektion. När jag var färdig på skolan så bestämde jag mig för att packa upp alla reseväskor och nu har jag det riktigt fint här på rummet faktiskt :) Har inte dammsugat, mend et får ske en annan dag. Ingen stress här inte ;)

Försökte också få läst lite efter att jag städat, sedan var det mat sedan så stack jag in till Oslo s för att möta Victoria från folkhösgkolan ifjol :) ÅH så kul å härligt det var att få träffa henne igen nu. Hon bor i bergen nuförtiden så det var så skönt att bara få prata av sig så som man bara kan göra med victoria. Hon känner några som går på min skola iår också som hon kom och hälsade på, så fick hon på sammagång se hur jag bor :) riktigt riktigt kul.

Har varit en bättre dag idag (just därför) :)
Imorgon måste jag läsa ännu ännu mera, + att jag ska på gym imorgon!!! På zumbaa med silje!! jajaja! Det blir bra :)

Nu ska jag lägga mig.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar