Välkommen till bloggen!

fredag 15 oktober 2010

jeje

Tjao!
Nu e jag i sandefjord, hos mina kära här :)
Hade en kort skoldag idag som slutade just före lunchen, så efter skolan gick jag och övade lite sång bara för att få övat lite.. sedan stack jag ut på länk (faktiskt) ;) sedan lagade jag mat, packade och stack iväg till s fjord:) Ska vara barnvakt i helgen eftersom marcus o elin har bokat in något så de behöver barnvakt.. och det vill jag meer än gärna! Ser så fram emot att komma hit varje gång så här trivs jag gott kan man säga :)

Vi har kollat både x factor och idol ikväll! jag måste säga att Elin Blom från Terjeerv är nog en riktig stjärna. Hon har ju utvecklats något enormt redan, och jag beundras så av hennes otroliga självsäkerhet och lugn. Hon är ju faktiskt bara 16 år! Hon är så artisktisk och ja, helt enkelt stjärna! Heja Elin :)
Geir e ju också jätteduktig, men det har jag ju alltid vetat. :D Blir kul att se hur långt de kommer! Olle har blivit en stor favorit också.. hänger ju inte med så riktigt mycket eftersom jag inte har någon TV i oslo, och allt jag ser är via internet.. men marcus råkar faktiskt ha sveriges tv 4 så det är ju bra! :)

Nu ska jag nog ta natten snart.. tror det blir en tidig morgon.. halåå jag e ju barnvakt! ;P

så gonatt
kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar