Välkommen till bloggen!

onsdag 20 oktober 2010

lite uppdateringar..

Oj, nu har det gått 3 dagar och jag har inte uppdaterat bloggen!! Wuuups! :P
Nejdå, tar det nu istället..
Idag är jag ledig hela dagen.. har bara haft en enda pianolektion. SKÖNT och behövligt. Jag har ändå så mycket jag måste göra.. som att läsa, handla liten present till syster, laga mat, städa, ut å motioneera, läsa ännu mer. Det skulle jag behöva få gjort idag! Får se hur den planen fungerar.. men vi kan ju hoppas jag får gjort allt!!! :P

I förrgår fyllde min kära systeryster 34 år. Ja det skulle man aldrig ha trott att hon faktiskt är 34 :O men jo det är hon.. :) HON är min syster iallfall, och det är jag stolt över! Idag ska jag och köpa en liten present som jag ska sända på posten.. :) Sånt är alltid roligt att få!

Igår hade vi lång skoldag igen.. och efter skolan läste jag lite pedagogik med ingeborg.. till sist läste hon för mig och försökte lära mig :) precis som morsan när jag gick i skolan hemma!! :)

Nästa vecka ska vi ha kör-övningar precis hela veckan.. vi har ingen vanlig skola utan bara körövningar! Vi ska ha konsert på söndag nästa vecka, så det är det vi ska öva till! Känns riktigt skönt att inte sitta i skolbänken en hel vecka.. får tid att tänka på annat och att kanske läsa på sådant som man måste få läst..

Nu ska jag börja avsluta här så jag faktiskt får gjort något idag också!

kram kram, uppdateringar kommer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar