Välkommen till bloggen!

söndag 29 augusti 2010

Back in Oslo

Nu är jag tillbaka i Oslo efter en supermega bra helg i Sandefjord!! :) Har bara ätit gott och varit med gänget där! Haft det riktigt bra rättare sagt!!! Dagens stora nyhet är att Marcus och jag HAR bokat biljett nu till POLEN faktiskt :D Ett ställe som heter Gdansk. Det var riktigt förmånliga priser dessutom! ;) Vi läste om det på internet efter att vi hade bokat och det visade sig vara ett av de vackare ställena i Europa ;) Inte illa inte illa.. så DET ser vi fram emot! Vi kommer att resa 1 Oktober och komma hem den 4 Oktober ;) jippijee!

Klockan halv 7 tiden gick mitt tåg från S:fjord till Oslo.. så jag var här på skolan någongång efter halv 9 :) En kort stund efter att jag hade kommit tillbaka så knackade det på dörren, och en kille som bor här på internatet stod utanför dörren. Han hade varit till "Nille" en butik här i oslo.. och fått syn på en godispåse med namnet "mummi" som det var massa mumintroll på, som ha köpte till mig eftersom jag är äkta FINNE på skolan :D haha otroligt snällt! Blev ju jätteglad :) Så ibland lönar det sig att vara finne i Norge ;D haha.. härliga norrmänn :)

Nujust har jag inte så mycket för mig.. ska väl börja med att packa upp väskan!

ps. (pap do behööver it va så oroli, I'm a self-independent woman! ;))

kram kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar