Välkommen till bloggen!

tisdag 24 augusti 2010

Fullmåne

Sitter och tittar ut och får syn på världens vackraste måne :) Det är fullmåne ikväll och den skiner upp himlen rakt utanför mitt fönster, beautiful :) Vackraste ställe i denna skola är nog taket på ett av byggnaderna här. Det är trappor upp till det taket och när man kommer ut har man heela oslo stad som utsikt! Det är så fint när det är stjärnklart och fullmåne :) Idag är det då inte stjärnklart men.. det är så coolt att den månen jag sitter och ser på, kan alla se.. tom i finland :D Tycker faktiskt det är megacoolt ;)

Tjaa.. Idag har jag bara varit i skolan.. fått veta att jag kommer att ha kör-praktik, och då kommer jag bl.a att vara med 2-6 åringar och leda gospelkör för dem :D superkul!

efter skolan for jag till Elise och lagade mat, samt kollade på vänner :D alltid lika bra det programmet alltså! Sen när jag kom tillbaka gick jag ut och gå med Henna och Emma.. sedan har jag bara hängt här på internatet med några, och lagade havregrynsgröt ;D haha imorgon är vi lediga.. skönt :)

Har just pratat med föräldrarna på skype! Alltid trevligt :) Saknar er!

Ha de så bra nu folkens... snackas!!

kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar