Välkommen till bloggen!

lördag 28 augusti 2010

Villavslutning

Firas i Norge detta år också :) Eller ja.. firas och firas, här firar ju dom inte villvslutning alls.. men bara av att vara i sandefjord är ju kalas!! :)
Idag  blev det då först att sticka iväg och kolla på när David hade fotbollscup och spelade 2 matcher.. jag var så stolt faktiskt, han spelade riktigt bra helt ärligt!! Första matchen gick bäst det blev 7-1 till Davids lag (david gjorde 2 av målen ;)) Och den andra matchen blev det 3-2 till det andra laget, så det blev riktigt jämt! BRA GJORT, grabben!

Annars har jag bara varit här, lekt med kippi och med kidsen.. stekt plättar faktiskt :) och ikväll har Marcus och jag bakat rundstykker (semlor) MUMS :) nu sover alla och jag sitter somvanligt uppe längst..
Imorgon någongång blir det att resa tillbaks till Oslo.

Annars så har Marcus och jag bestämt att vi ska resa till något ställe i europa med något billigt flyg nu i höst.. och jag vet inte hur länge vi har sökt idag på de datumena som passar oss bäst, men har inte hittat något lämpligt ännu iallafall.. Vi vill helst till Rom kanske.. men det finns ju mycket att välja mellan.. tror kanske det får vänta till våren om vi inte alls hittar något.. men det SKA bli av.. det vill vi iallafall :D såå då måste vi få till det!! skulle vara så roligt!

Nåja.. hoppas alla får en fin villavslutning ikväll då..
ha de fint :)

kram gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar