Välkommen till bloggen!

måndag 23 augusti 2010

hallojaa

Idag har vi då haft vår första "ordentliga/riktiga" skoldag! :) Och jag tyckte det gick riktigt bra! Har annars fått reda på att efter denna 1 åriga utbildning så har jag rätt att undervisa lågstadiebarn upp till 4:e klass i musik! så det är ju jättebra faktiskt :) Så i tillägg till musikstudier har vi då pedagogstudier och studier i ditaktik! ;) Känns riktigt bra faktiskt..
Ska ju faktiskt ta dirigient-examen också.. haha, undrar nog hur det ska gå! Gissar farsan blir glad att jag tar en sådan examen också..
Vi har också ett kör-projekt med andra linjer och det blir mäktigt tror jag.. efter en övning lät det faktiskt helt okej :D var riktigt kul att sjunga! Så hoppas det fortsätter på den vägen..

After school for jag och två andra tjejer från klassen (Silje och Johanne) ut till stan för att gå på kafe' ;) Vi beställde alla varsin kyckling/pesto sandwich, den var god kan jag säga ;) Sen gick vi i lite butiker..  eller hmm lite butiker i oslo går inte :D vi var rättare sagt i ganska många och ögonshoppade! Ibland fick jag hålla mig för ögonen för att inte köpa ngt onödigt.. :D men det gjorde jag iallafall.. två linnen men de var på REA, så då e de tillåtet :D haha ..

Nåja.. sedan handlade jag mat gick tillbaka, umgicks med några på internatet... har just varit ut å gå och nu sitter jag här :D

Men.. har inte så mycket annat att berätta nu.. det börjar gå bättre o bättre och hoppas det fortsätter så :D
ha de fint all of u! :)

klem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar