Välkommen till bloggen!

måndag 30 augusti 2010

tjaba

Nu är det egentligen läggdags men jag är somvanligt awake för det :) Har just suttit och kollat på 2 avsnitt av grey's anatomy med två tjejer här på internatet! Supergoa tjejer som jag just lärt känna bättre :) Grey's anatomy var mest sorgligt idag. Men det är ju så spännande, jag hängde bra med hemma i finland, men har kommit lite ur det under det sista året.. så det var najs att se det igen nu! :)

Imorgon måste jag börja läsa ordentligt på pedagogik och allt möjligt så att jag kommer in i "studie-rytmen" igen.. det är lätt att man kommer av sig när det är så mycket annat som ska göras på dagarna också, men nu måste jag börja! Idag har jag annars dammsugit + skurit golvet här så nu har jag det äntligen gjort!!! ;D

Funderar på att köpa en ny kamera också eftersom jag mistade min i Lisebergs berg- och dalbana i maj detta år.. vill ju nog ha bilder härifrån också! Bara studiestödet skulle komma ngngång så jag skulle känna att jag har lite mer pengar åtm.. Norge är så sjukt dyrt, det är helt otroligt faktiskt.. :P

Men nu ska jag avsluta för ikväll! Hörs :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar