Välkommen till bloggen!

fredag 13 augusti 2010

Skön sommarkväll

Fredagen den 13 har inte ännu iallafall burit med sig några dumheter för mig i år. Har varit en riktigt bra dag idag faktiskt.. varm och skön sommardag. :) Kom precis hem från att ha varit ut och fiskat med morsan och farsan, oj så mysigt och somrigt det var! Ingen fisk såklart men vi började faktiskt sitta och undra om och hur fiskar sover om nätterna.. haha :D Men charmen med att vara ute o fiska sent en sommarkväll är ju själva spänningen och avkopplingen, jag njuter iallafall!! Det var helt spegelblankt och vattnet var ljummet nästan varmt, härligt! :)



Igår var vi hela familjen (förutom käre broder) ut och äta till Strampen, det var riktigt gott. Det var en till liten tidig uppvaktning för min 20 års dag :) Fick faktiskt också en jättesuper fin egen laptop igår av mamm o papp, som jag ska ta med till Norge! Den e jättefin :) Tack igen!


Om 3 dagar reser jag till Olso nu.. spännande spännande.. börjar smått få fjärilar i magen nu faktiskt ;P men så ska de ju vara antar jag :)
Fick faktiskt ett brev från en annan musikhögskola som är lite högre nivå än vad jag ska börja på nu, som jag också hade sökt till, men som jag inte kom in på först att jag hade blivit antagen iallafall..:) Blev MYCKET glad men också väldigt förvirrad.. men jag skulle behöva tenta om ett teoriprov förrän jag är helt in i skolan! Detta är ju en 3-4 årig skola som är mycket bra har jag hört.. saken är bara den att jag fick veta detta ganska sent eftersom jag antagligen kom på reserv eller något.. jag har ju bostad nu eftersom jag ska bo på internat, vilket jag inte skulle ha om jag skulle börja nu på denna skola! Detta är väldigt förvirrande men tror inte det blir denna högskola detta år.. får se. svårt. :P Vill ju nog hem till finland någongång också! :D haha
Men det ska väl ordna sig på ett eller annat sätt. :)

Kommer kanske inte att uppdatera mig nu förrän jag är i Norge!
Men vi hörs :)
kram kram till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar