Välkommen till bloggen!

onsdag 25 augusti 2010

natt

Nu är det väldigt sent återigen men jag ska skriva ner några rader..
Har haft en bra dag idag!
När jag vaknade stack jag och elise ner till stan och köpte oss skolböcker.. jag köpte 9 stycken skolböcker som blev att kosta lika mycket som en södernresa.. helt SJUKT dyrt.. den grejen var mindre kul idag. Tog riktigt ont i hjärtat att betala böckerna, som dessutom går på norska och någon av dem innehåller "norges musikhistoria" liksom.. mindre intressant. MEN ska man lära sig det så ska man. Får leva ganska så mycket billigare detta år nu.. köpa mindre onödigt.. inte så mycket kläder :s hehe

Ikväll har jag umgåtts ganska mycket med gänget här på internatet, vilket är ganska roligt. Känns så skönt när man kommer till det "stadiet" när man börjar känna varandra ordentligt.

Har just varit och sjungit för en som fyller imorgon (idag) klockan 12, sånt hör ju till :D de e skoj!

Imorgon är det skola igen.. ser faktiskt fram emot det :) och i helgen ska jag och hälsa på Marcus + fam! Ser jag också väldigt fram emot! Men uppdadetar mer imorgon..

Nu ska jag snart ta natten :)

you are the song <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar