Välkommen till bloggen!

tisdag 31 augusti 2010

please don't stop the music

Den sången rullar i huvudet på mig nu.. har hört på den några gånger :D Förstås Jamie Cullum's version :) Gillar den starkt!

Idag har dagen bara gått.. har haft för mig att det är måndag idag men det är ju faktiskt tisdag. Har varit i skolan somvanligt... försökte läsa pedagogik. Det är slött alltså, ville bara somna när jag skulle läsa :/ Men jag har gjort en sak som verkligen är nyttigt idag!! Varit ut och sprungit med fyra andra killar ;) Och hängde ganska bra på, så det var kul :D haha.. så skönt efteråt.. :)

Egentligen har jag inte så mycket annat att komma med nu.. har bara en piano- timme imorgon som börjar 12-tiden så jag är ganska ledig imorgon så att säga.. nya tag på studier då!!

Gonatt :)

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar