Välkommen till bloggen!

fredag 27 augusti 2010

In sandefjooord

Japp, nu är jag här! På besök till borosan! Faktiskt jätteroligt att vara här, träffa kidsen och ha det mysigt :) Ungarna kom springandes mot mig när jag kom hit, samt deras nya hund (Kippi) :) Härligt härligt!
Marcus och jag har nyss ätit pizza och kollat finnkampen ;) Okej, att jag ser på sport sker inte så mycket men alltid hemma hos min bror! Men det var intressant idag, såg sandra eriksson från Nykarleby mittiallt i rutan och henne kände jag ju direkt igen! Så roligt, och det gick ju bra för henne :)

David som nu är 8 har har fotbollsmatch tidigt imorgon, så det ska jag upp och se på! Han har blivit så duktig den killen på fotboll.. :) stolt faster ;)

Nu är marcus ut och går med kippi, och jag ska börja gå och bädda, det håller på att bli åskväder här, så jag tror jag ska avsluta innan datorn blir förstörd!

ha de fint :)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar