Välkommen till bloggen!

lördag 21 augusti 2010

godnatt

Godnatt ja, hehe nu är det så pass sent så jag säger godnatt :) Helst skulle jag gå och sova nu, MEN jag måste ju såklart skriva och berätta hur dagen idag har varit.
Idag steg jag upp ganska sent eftersom det är lördag. Såå skönt att sova länge :) När jag steg upp tog jag det bara lugnt och fixade lite här i rummet mitt.. sedan gick jag för att äta frukost.. eller vad ska man säga, lunch? Eftersom jag delar kök med några stycken till så var det flera andra där, vilket är så mysigt tycker jag när man kan stå och göra mat tillsammans ;) Efter maten gick jag och handlade till RIMI och köpte allt sånt som mamma egentligen brukar köpa.. toapapper, mat, diskmedel osv.. ojoj säger jag bara ;D haha

Sedan hade jag faktiskt inget att göra.. men så var lyckligtvis min vän Miili inloggad på faccen, och vi bestämde oss för att prata med hjälp av skype och det var bara aaazum ;D det var ju som att sitta i samma rum och prata om allt, utan att behöva fundera på att det kostar.. otroligt härligt när man bor i norge som mig nu. Vi pratade länge, och det var så skönt. <3

Sedan efter skype åt jag middag, sedan hängde jag hela kvällen med finländskorna Emma och Henna :) Jättesjyssta tjejer som jag e så glad att jag har här!! Hoppas på flera sånahär dagar.. var en riktigt bra dag idag :)

Men nu orkar jag inte skriva mer ikväll.. mer tomorrow!
Hade fint :)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar