Välkommen till bloggen!

onsdag 8 september 2010

02.00

OJ! Nu är klockan 02.00 och jag borde absolut lägga mig för att orka ha födelsedag imorgon :D eller idag egentligen :)
Fick världens bästa start på födelsedagen.. kl 12 så satt jag här då somvanligt i mitt rum framför datorn, med öppet fösnter när mittiallt min telefon ringer en signal, ett missat samtal från Erlend, en kille på klassen. Då visste jag att något var på g.. jag ringde snabbt upp igen när jag mittiallt hör att någon ropar "EMMA" utanför mitt fönster.. jag bor ju högst uppe på 5:e våningen så det är ganska långt ner till marken så det var nog många i detta internat som hörde det tror jag :D Men iallafall, direkt jag öppnade fönstret så såg jag Erlend och torgeir (de två som bor på detta internat som går i min klass) som står och sjunger "ja må hon leva" för mig och spelar gitarr och melodika på samma gång :D De hade finkläder på sig, och jag kände mig som värsta prinsessan :D Haha, de e så otroligt goa de pojkarna.. bästa vännerna jag har här på skolan från klassen. de är så snälla :D Alla fönster runt omkring mig öppnades och från alla håll ropade folk "grattis" haha, var bara såå kul :D Lever länge på detta.. bästa starten på en födelsedag!

Imorgon har jag bjudit hit några från klassen så blir det brownies o glass!! klart man ska fira, eller hur? :D
Är ännu 19 åring då (TONÅRING) .. fyller först 11 imorgon förmiddag :)

NU måste jag sova.. annars komemr jag mig inte upp!

Gonatt, och ha en underbar dag alla!
kram från en happy emma :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar