Välkommen till bloggen!

måndag 13 september 2010

delar av mitt liv idag

Måndagen har gått snabbt igen ja. Skoldagen gick bra idag, har haft körövning + pedagogik osv.. Det är mycket på g med pedagogiken nu.. får börja sätta igång med skrivandet så jag har uppgiften klar innan jag sticker iväg till polen. Måste bara försöka få klart den före det.. 2000 ord om.. ja, har inte helt valt tema ännu..

Idag lagade jag också riktig fancy middag enligt mig iaf ;P jag brukar bara röra ihop något som går snabbt att laga, men lagade potatis, kyckling, varma grönsaker + bearnaise-sås :) gott var det.. men det tog länge.. var ju nästan kväll då redan och då är det läxor som ska fixas.

Nästan varje dag kollar jag + några till på ett liknande "svensson-svensson" fast på norskt då, å jag skrattar nästan ihjäl mig varje gång.. vi satt och kollade i 2 timmar idag.. kunde inte stoppa att se :D
IMORGON.. imorgon ska jag bestämma mig för temat till uppgiften.

Fick ett jättefint kort, örhängen och en "handukshållar-skylt med mitt namn på" av världens bästa syster idag :) On e bara för braa.. tycker så om de hanna :) <3

" Med en syster kan du dela både sorger och skratt..
en syster är en gåva
- en ovärderlig skatt.

Avstånd betyder ingenting,
vi kan gå olika vägar,
för du är ändå alltid nära
och har din speciella plats i mitt liv"

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar