Välkommen till bloggen!

torsdag 16 september 2010

godnatt

Gokväll..
Idag har varit en lååååång skoldag. Slutade halv 7 ikväll!! Hade masterclass från klockan 15-18.30 idag. TUNGT :D men också roligt, och så otroligt lärorikt! Att se när andra blev undervisade, var som att äntligen få inprintat allt det mina tidigare sånglärare har försökt lära mig under alla år.. jag har ju alltid förstått vad de menat med olika tekniker osv men att se det "praktiskt" när någon annan gör det är en helt annan sak.. lärde mig massor idag. Hon, Hellen som hon heter.. jag är så glad att vi fick henne som sånglärare.. hon kan verkligen det hon håller på med.. en sonja biskop NR 2! :) Elise och jag bestämde oss för att eftersom vi har ca en timmes lunch varje dag, skulle vi ta och öva sång en halvtimme från lunchen varje dag! Är väldigt ivrig nu att utvecklas och lära mig mer..

Efter masterclassen gick jag ner till t banan för att möta Martina, som nu är här hos mig och ska vara här över helgen! Jättekul att träffa henne igen! Så skönt att höra fin riksvenska ..:)

imorgon är det skola sen ikea sen får vi se :)

gonatt mänskor! :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar