Välkommen till bloggen!

tisdag 14 september 2010

Today's news

Både måndagar och tisdagar är speciellt långa skoldagar.. så detta var en lång skoldag igen rättare sagt. Även om jag var färdig med middagen redan 4 idag, och tänkte att jag har "hela dagen/kvällen" på mig att göra olika saker, blev jag stressad/förvånad när klockan redan var 7 .. jaja.. har fått läst en del idag.. tror jag har fått bestämt tema till uppgiften jag ska lämna in ;P
Tänkte gå ut och gå en tur idag också men precis när jag skulle gå så bara ööste det ner! Var med emma och henna då istället.. och DET ni är inte fel det heller :)

Kollade gray's anatomy senare ikväll också och OJ det var spännande.. väldigt väldigt tragiskt men spännande. Nu har jag just övat klart pianoläxan och nu sitter jag här..
Folk springer i gångarna här nu i internatet, någon fyller år för utifrån mitt fönster sjungs det födelsedagssånger för fulla myggar.. men här sitter jag i lugnet.. hör på musik. det finns inget som är så avslappnande..

På torsdag är det masterclass.. något jag aldrig varit med om förr.. då ska alla sångelever ha valt varsin sång som man vill lära sig bättre, en sång man har problem med eller vill ha hjälp med och ha lektionen framför alla andra.. gruvar mig lite men tror det är mycket nyttigt.

För mig känns det som om det var en evighet vi sågs sist. hoppas vi snart ses. <3


kram och gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar