Välkommen till bloggen!

lördag 11 september 2010

late evening

Idag har varit en jättemysig dag, hela dagen. har lekt med kidsen hela långa daagen, and i just laaav it :) Finns inget som e så bra som syskonbarn, så är det bara! Tycker så mycket om dem som om de vore mina egna! <3
Vi har varit på svamptur idag, och tänkte först inte hitta några svampar alls när vi eller (jag) faktiskt hittar den första ;) sedan hittade vi några fler också, så vi fick stekt några till maten senare.. minns inte exakt vad det var för sorts svampar vi hittade, men ätbara var de, förhoppningsvis :D
Åt tacos, och efter det Elins special -> ISKAKA. Otroligt gott allting, så vi har mest bara haft det bra och myst med god mat och umgänge idag. Har blivit så firad hela helgen! Nu ikväll var jag också till Salem, och fick träffat några från toppen :D jätteroligt det med.. nu på "sejnon" som vi säger på dialekt, har brochan och jag kollat film.. "Big Daddy" Söt och rolig film.. lite speciell kanske men jag skrattade gott åt det iallafall.. :D

Nu är det bara jag vaken så jag ska väl börja avsluta..

Gonatt people.

kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar