Välkommen till bloggen!

onsdag 22 september 2010

Lycka

Idag har det varit en lång dag. Vi har övat till ett kör-projekt i sinsen kyrka idag där vi ska ha konsert den 31 oktober. Kommer att bli en ganska stor konsert, så det är mycket öving och håll igång, men tror det blir bra! kul att bidra i något man faktiskt satsar på :)

Har faktiskt känt mig onormalt duktig idag också :D haha... har lagar mat, STÄDAT och börjat skriva på min hem-examen idag. härligt äntligen på gång! det känns iallafall lite bättre..

Imorgon och på fredag ska vi också sjunga i misjonssalen, så det är massor med öving till det också, både idag var det och imorgon såklart. Får hoppas det går bra..

Kom just att tänka på att just nu i denna sekund känner jag att jag är mycket lyckligt lottad som har möjlighet att få bo i oslo och studera musik. tänk det :) med bra människor runt mig.. härligt..  lycka!

Nu ska jag lägga mig snart..
gonatt kram :)


                                                                                lYcKa
       

     
                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar