Välkommen till bloggen!

torsdag 2 september 2010

en del av dagen

Hej.
Nu ska jag bara skriva kort om dagen!
Idag har det varit fint väder, solen har lyst hela dagen och sånt gör mig extra glad.
Har bara varit i skolan idag och nu ikväll har jag varit hem till Elise och kollat "oceans 12", mysigt :)

Imorgon har vi satslära.. jag är inte så bra på satslära.. bara så ni vet. Usch det är så mycket att läsa på! Har kämpat mig igenom musikhistorieläxan men det är tungt att läsa måste jag säga.. Läste lite svensk text idag, och det var så sköönt!! Det gick så snabbt att läsa och jag förstod allt :D haha ...
det tar sin lilla tid med den norska läsningen ja... men så är det :)

I morgon är det helg! i helgen ska jag på inflyttningsfest hos Silje i klassen..:) det blir skoj!
Nu måste jag verkligen lägga mig... men först en fin låt.. en låt jag hört på hundratals gånger.. men ja. Den är bra.. texten är fin, musiken är vacker.

"take these broken wings, and learn to fly again learn to live so free, when we hear the voices sing
 the book of love will open up and let us in"

http://www.youtube.com/watch?v=rhQVRPIHAt4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar