Välkommen till bloggen!

lördag 25 september 2010

Igår och idag .. igen

Precis som idag så var jag uppe vääldigt sent igår, så det fanns ingen chans i världen att jag skulle ha orkat skriva blogg igårkväll.. det är egentligen minst lika sent ikväll.. klockan visar nu exakt på 03.04.. ajajj. men det är ju faktiskt lördag idag.
Men, om igår.. fredag alltså.. dagen började med satslära som alla andra fredagar.. vill inte ens kommentera det, för det gör mig bara på dåligt humör att prata om ;D hehe.. okej kanske så bedrövligt är det inte, men bra nära. Sedan efter satslära var det lunch och jag var ledig resten av dagen :) Så otroligt skönt att sluta så tidigt på fredagar! Så jag åt lunch, och bestämde mig för att ta en powernap efter det i en timme. Har varit så stressad med allt möjligt hela veckan så en powernap var verkligen behövligt, för halv 5 skulle vi öva med bandet igen som skulle för sista gången ha församlingspraksis i misjonssalen. S-K-Ö-N-T, att ha det över nu! kan inte säga annat.. det gick bäst igår av alla gånger vi varit där nu, men oj så skönt att ha det gjort nu eftersom jag har så otroligt mycket annat att tänka på just nu, så tog just det upp alldeles för mycket tid! Reser ju till Polen redan nästa fredag, så jag måste skynda mig med mitt arbete nu alltså ;)
Efter att vi var färdiga att spela så stack "vi", bandet alltså ut och "firade" lite att vi var färdiga.. in the big city :D
det var väl rättare sagt fredagskvällen..

Idag sov jag till ca 12, när jag vaknade kollade jag på telefonen och såg att jag hade några missade samtal från finland.. okej, vad nu? tänkte jag.. men de där hemma var förstås lite oroliga vad som hänt när jag inte skrivit blogg på EN dag?! :O är det möjligt? :D haha... jaa-a.
Så jag ringde hem och sa att allt är okej. Efter det steg jag upp, gick och åt frukost/lunch ;) efter det direkt till biblioteket för att skriva på min inlämningsuppgift! Satt där i ca 2 timmar.. åt middag med några vänner här på internatet, stack till M-salen efter det var det födelsedagsfest hos Josefine som blev 22 år idag :) Ätit massa gott, och skrattat gott, det var riiktigt trevligt :) Så har firat o partajat ända tills nu kan man säga.. nu sitter jag här och funderar på att gå och sova faktiskt. Så då gör jag det.
ha de gott!! kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar