Välkommen till bloggen!

torsdag 23 september 2010

snabbbb kvälls-visit

Nu har jag egentligen inte alls lust att skriva blogg, eftersom jag är så otrooligt trött. Har haft så otroligt fullt schema denna vecka så jag är helt slut nu.. kommer mig i säng jättesent ikväll igen eftersom det har varit så lång dag, och jag har inte haft chans att koppla av 1 sek idag. nästan iaf..

Dagen började iaf bra, med samspill. Jag spelade el-gitarr idag men bandlärarens otroligt fantastiskt fina gitarr :D svart med guldglitter på <3 sån vill jag också ha någongång.. den ska hänga på min vägg i mitt hus någongång..  Ganska lätta ackord, och grepp men det var sviiiin-kul! hade så roligt!
Sedan hade vi bara hymnologi och musikhistoria resten av dagen..
Efter skolan var det bara att sätta igång att öva med bandet som skulle vara i misjonssalen för att ha "församlings-praksis" idag igen.. nästsista gången.. kände att det inte gick helt som det skulle riktigt idag heller eftersom vi bland annat hade fått en låt först IDAG av dem som har hand om det, en låt de ville vi skulle spela.. ingen av oss kunde den riktigt så det kändes inte helt bra men.. nya tag imorgon! sista dagen vi ska sjunga o spela där imorgon.

Är så sjuuukt trött nu.. har suttit och kämpat med satslära läxan tills imorgon nu också.. kom sådär halvt om halvt igenom det och NU ska jag bara sova. men kunde bara inte skippa att skriva blogg.. Har just ätit våfflor med erlend också.. det var mysigt :) å gott!
har annars kollat lite idol via internet och kan bara konstatera att Geir ska inte vara i IDOL! han är ju redan lite av en idol och vad är han? 47 år gammal? NEj nej nej tyvärr geir. inte idol för dig...ååh.

Nåja är lite allmänt "knärro" nu å trött så jag irriterar mig på småting, men ändå :D

ha en bra natt, vi hörs :)
kram å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar