Välkommen till bloggen!

söndag 12 september 2010

sunday again

Nu var det då söndag igen ja. Tiden går snabbt när man har kul ;) eller hur var det? Ja i helgen har jag iallafall haft det bra när jag har varit i sandefjord. Det är konstigt, längtar nästan tillbaks dit redan, trivs så bra hos bror med familj! jag är SÅÅ happy över att de bor så pass nära mig.
Dagen började med att vi först var i salem och marcus talade idag. Han gjorde det bra! Det han pratade om var inte något jag hört 100 gånger förr, utan det var äkta. Något att ta in och tänka på :) <3

Fick sedan besök av några av marcus och elins vänner.. trevligt folk! Sedan var det bara för mig att resa tillbaka till oslo, för att börja en ny skolavecka tomorrow! Känns som att det blir mer på allvar hela tiden, och för varje vecka som går måste jag jobba hårdare och hårdare! Får hoppas denna vecka går fint också..

Nu har jag just gjort ett något så nära bra rytmdiktat som vi hade till läxa.. och hör på en sång som bara slog mig mittiallt ikväll som jag nog har hört förr flera gånger, men som är så fantastiskt fin -> lies beyond - Mariette Hansson. Hon var med i Sveriges Idol ifjol och sjöng denna sång på audition :)
Rösten, och texten bara talar direkt till mig. så fin.

ha annars en fin vecka <3
kram

http://www.youtube.com/watch?v=x9Savk2iMzA

Can't compare our connection with anything that i've
experienced or felt
If give each other time and space, we can land in what
we call harmony

you're in the air
you're inthe air i breathe
you're inside me
you're beside me in all i do and all i am
you're in the air i breathe

enlighten me with visions made of love
on an ordinary day i'll day in your arms

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar