Välkommen till bloggen!

onsdag 29 september 2010

min dag

Idag har dagen bara susat förbi. Det känns som att det varit en låång dag men det har gått så snabbt idag.. nu är det läggdags igen!
Imorse vaknade joel vääldigt tidigt och jag som är vääldigt morgontrött och var dessutom ledig idag hade svårt att komma mig upp ur sängen!! men till sist steg jag upp, duschade och sen blev det frukost!
Efter frukosten följde jag Joel till bussterminalen och vinkade av honom! jätteroligt att han kom hit en  vända :)
Sedan i eftermiddag hade jag och Elise bestämt date med Julie och Jonas som var på "lära-känna resa" med folkhögskolan och danslinjen som de båda är miljöarbetare på iår! Åh, blev återigen påmind om hur sjukt mycket jag saknar toppen <3 Jättekul att bara få prata med dem igen och få krama dem igen.. det har man saknat.
När jag satte mig på trikken saknade jag alla toppen-folk så mycket så jag ville bara slå en signal till Fia i bergen.. blev så glad att höra hennes röst igen så jag började gråta :') mitt i trikken :D haha.. skrattade emellanåt men.. tänk vilka vänner från den folkhögskolan jag fått. Är så fullt uppe i mitt eget här på skolan, men så blir jag med jämna mellanrum påmind om mitt hittills bästa år som var ifjol. vackra minnen.
Köpte en halsduk, mössa och hårgrejer idag också :) Julie var på extreemt shoppinghumör, och det smittade av sig till mig också :)

Nu kan jag inte sluta höra på en sång som silje från klassen spelade för mig här om dagen..
Love me - JJ Heller
http://www.youtube.com/watch?v=Gm-njPYvj4Q

vacker berörande text.
Gonatt kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar