Välkommen till bloggen!

tisdag 21 september 2010

igår och idag.

Eftersom mitt internet har fått något underligt fel så fick jag inte skrivit blogg igår.. första dagen som jag inte har skrivit blogg på hela tiden jag varit här var igår, så nu har jag lånat dator av Ingeborg så nu får jag uppdatera mig lite :)

Igår på kvällen kom Elise till mig på kvällen för att öva lite satslära tillsammans med mig.. fattar inte så mycket av det så det är bra att få lite extra hjälp :) Efter att vi läst en stund tog vi en väldigt låång glasspaus, sen jobbade vi lite till! Eftersom hon sovde över så blev det en ganska sen kväll igår också.. alltid så när man har besök ;D

Idag har det bara varit vanlig skoldag, och mycket övning tills vi skulle ha "församlings-praksis" i misjonssalen ikväll.. var ganska nervös eftersom det var första gången vi spelade tillsammans ilag från klassen men det gick väl helt okej.. :) Det var roligt! Torsdag och fredag kvar då :)

Har varit ganska fullt upp nu senaste dagarna, det känns hela tiden som att jag har något jag måste göra för det är mycket som sker på en gång!

Sitter nu somsagt i Ingeborgs rum tillsammans med henne och Josefine, bästa tjejerna :) Så glad i dere! Mycket glad att ni e här och att jag fått lära känna er så gott :) KRAM ti er <3 :)

Nu ska ja avsluta, å mam å pap don't worry när jag inte har varit in på skype på en stund.. det är bara pga mitt konstiga internet, eller datorn som hakat upp sig! Ska försköka få det fixat :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar