Välkommen till bloggen!

lördag 18 september 2010

Sen lördagskväll

Sitter här i mitt rum 02.00 och sitter och hör/ser på olika youtube-klipp när jag kommer på att jag inte skrivit någon blogg ikväll, så det var bara att sätta igång då!
Idag har jag inte gjort mycket.. läst lite, sen gjorde jag middag! Efter middagen hade jag bestämt att jag skulle träffa några från klassen vid järnbanetorget (oslo s) klockan halv 6 för att sedan ta bussen till drammen för att gå på konsert! Av någon underlig anledning fick jag för mig att det var kvart före 6 vi skulle träffas, så ännu halv satt jag framför köksbordet.. wuuups! Fick bara ta väskan och SPRINGA ner till t - banan.. när jag kom dit så gick nästa t bana förstås om ca 7 min! .. visste att jag inte skulle hinna.. kom till järnbanetorget ca kvart före 6, precis när bussen med dom andra körde mot drammen.. typiskt! skyndade mig direkt till bussterminalen och försökte hitta någon annan buss som skulle till drammen, men den gick typ en timme senare.. så, så blev det för mig. Fick vara hemma från kosnerten jag då. Men det gjorde inte så mycket, gick raka vägen till ett cafe' och drack varm kakao :) Sedan till "trafikanten" för att fylla på mitt månadskort som hade gått ut.. så att jag kan åka t bana buss, trikk när somhelst..
Där träffade jag några bekanta från skolan, Louie och Halvor :) Hängde med dem istället, och senare på kvällen träffade jag ARNSTEIN x2 :D jätteroligt att se dem båda! det var nog värt att stanna kvar bara för dem :)

Nu sitter jag bara här.. magsjukan går på skolan nu .. typiskt! jättemånga som har det som bor här på internatet.. jag vill inte! Hellre 3 veckor i feber än att spy en dag. Helt seriöst så mycket hatar jag det.. hoppas att hållas frisk!!!

nu tar jag natten, i allafall från bloggen! :)
kram gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar