Välkommen till bloggen!

söndag 19 september 2010

helluu

Nu ska jag bara skriva ner snabbt hur dagen varit!
Sov ganska länge idag, åt frukost tillsammans med martina, hon var sin sista dag här i oslo idag, så nu har hon rest hem igen! Roligt med besök :) hoppas hon har haft det bra :)

Sedan var det bandövning, efter det for jag hem till elise, för vi hade bestämt oss för att laga middag tillsammans idag, så vi lagade tortillas och tacos, efter det bakade vi choklad och kanel-bullar! jättegott :) sedan senare på kvällen bjöd vi dit torfinn (lärare och vän från folkhögskolan) så kollade vi film och drack iskaffe :D En av elises rumskompisar har köpt ett ganska modernt "the sims" spel, och nu har jag bestämt mig för att köpa ett också :D hade ett för ganska många år sedan, och det var ju hur kul som helst att spela, så nu kom minnena tillbaks oc jag vill köpa ett :D jejee!

nu måste jag lägga mig! eller först hänga tvätt, duscha, SEN sova... så nu måste jag sticka!

natt natt :)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar