Välkommen till bloggen!

torsdag 30 september 2010

Världens bästa Fia

Äntligen har jag världens bästa Fia på besök här!! :) Otroligt kul!! var i skolan idag, och slutade halv 3 tiden.. efter det städade jag lite i rummet .. skulle ju få besök ikväll! så på eftermiddagen for jag ut till stan och träffade Julie och Jonas idag igen, så otroligt skänt att bara vara med dem.. de känner mig helt fullständigt, och även om jag inte träffat de på länge så är allt som förr! så skönt :) samma med fia nu också, fia är en av mina absolut bästa vänner och att ha henne här är sååå otroligt bra <3 :)
Efter att jag varit på stan så bara tvättade jag kläder, städade, försökte jobba med lite läxor.. sen senare så gick jag och Halvor för att möta Fia på ta banan!!
Sedan åt vi kvällsmat och nu har vi bara pratat och skrattat och aahh... kvalitetstid med fia är aldrig fel :)

Nu ska vi snart lägga oss.. imorgon bär det av till polen men bror marcus :) ser jättemycket fram emot det :)

gonatt kram från en speciellt glad emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar