Välkommen till bloggen!

söndag 5 september 2010

Ännu en helg har passerat

Juu.. Söndag igen ja. Imorgon skoldag igen.. hehe.
Ikväll ganska sent så satt vi ett gäng på det berömda "taket" här på skolan och drack kakao med marshmallow.. okej min kakao var ganska kall eftersom jag inte var med från början men iallafall, mysigt var det och med den utsikten.. jag är lite svag för utsikter som man säkert märker om man läser mina inlägg.. :P

Om 4 dagar är jag faktiskt inte tonåring längre.. är det faktiskt möjligt? Jag känner mig ännu 18 i huvudet, minns den dagen så bra! Det var en stor dag.. men att bli 20 är inte så dåligt det heller.. det är ju rätt så jämt faktiskt ;) haha.. men usch.. 20.. det låter så gammalt! Vill inte få ålderskris redan nej! Kan ju trösta mig med att jag har både en syster och en bror som är ganska så mycket äldre än mig och det skulle man kanske inte tro när man ser dem!! unga o krya ;) för att inte tala om mina käära pääron där hemma i oravais :) DE är unga, frääscha och absolut inte gamla, nejdå ;) Jag är mycket lyckligt lottad och glad att jag har er kära mor och far! :) här är en sång dedikerad till er! :) <3


-> http://www.youtube.com/watch?v=_d9qP7vEp0U&feature=related

lovelovelove/
emma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar