Välkommen till bloggen!

onsdag 15 september 2010

more and more surprises..

Nu är jag så trött så att jag knappt orkar hålla ögonen vakna, men måste fumla ihop ett inlägg idag också såklart..
Har varit en av de mer bättre dagarna idag igen, med mer överraskningar kan man lugnt säga. Jag fick som födelsedagspresent av 2 tjejer på klassen (Silje och Marte) att gå på bio tillsammans med dem ikväll! Så jag skulle möta dem i siljes lägenhet runt halv 6 tiden ikväll..Hade mycket att göra idag, har haft övning med ett band jättelänge idag + att det bara var ett måste för mig att dra ut på en länk idag, har varit så himla lat nu så länge så det fick jag inte glömma. Så efter det var klockan runt 4 och jag skulle börja laga middag.. när middagen var färdig och jag sådär halvt hade börjat äta så skickade jag ett meddelande till Marte och sa att jag nog inte hinner till halv 6 redan eftersom jag höll på att äta middag. DÅ fick jag snabbt ett meddelande tillbaka där det stod att jag absolut inte fick äta middag eftersom Silje hade gjort middag hemma hos henne och det var meningen som en överraskning.. hmm okej ;D Fick bara lämna maten, fixa till mig lite och sticka iväg med t- banan mot stortinget. När jag väl kom fram dit stod Marte och väntade på mig.. okej okej, tillsammas trippade vi iväg till silje..
    Det är DÅ den stora överraskningen kommer.. när jag kom in i lägenheten och vänder blicken in mot toaletten ser jag flera, ja MÅNGA ansikten som står och kikar på mig.. och ut kommer hela klassen för att övrraska mig med pizza, kakor osv :D haha.. "NÄÄÄ-Ä" tänkte jag. Jag bara stod där och gapade, var såå chockad. Hade HELA klassen vetat om detta och planerat detta bara för mig??! , som dessutom hade födelsedag för imorgon precis en vecka sedan ? . HAHA.. alltså nee-e. Hur är det mö´jligt att bli firad så enormt mycket? inte ens såhär mycket firande har det någongång varit förr..inte ens när jag fyllde 18 :D haha .. kan ni fatta vilken megahärlig klass jag har? :) Visste inte ens vad jag skulle säga..
Det blev ingen bio idag, för vi satt och pratade och skrattade hela kvällen istället.. bio blir det en annan dag. :)

Kom hem för ca en halv timme sedan.. ca klockan 23 någongång.. det var såå roligt! Vi är så bra klass, som och det känns som att vi känner varann så bra redan.
Jag som var så skeptisk till denna klassen iår, eftersom jag hade haft så otroligt bra klass ifjol med så bra gemenskap, trodde aldrig jag skulle få uppleva något liknande igen.. men jo vettni, denna klass är inte så pjåkig den heller alltså :) Man blir bara så glad, så glad att folk bryr sig och planerar och ställer till <3

TACK, ni e bara så aaazum!!

Imorgon är det masterclass så nu måste jag välja sång..

Imorgon får jag också sverige besök av martina, en tjej som gick med mig på folkhögskolan ifjol.. hon behöver någonstans att övernatta och, då finns det ju alltid plats här :)

längtar till sängen nu så nu slutar jag.

ha de så bra :)

kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar